0

Bakal Presiden!!!!

Assalamualaikum...
hye semua... aku nak citer skit tentang kelab kat UKM nie... kami, pelajar UKM kena kumpul LC,bukan motor yamaha LC tu ok.... nie LC (Learning Contract) sebanyak 8jam kredit ( 1jam kredit=40jam) ...so aku kena cukupkan 320jam.. xcukup xleyh grad tau..kena extend semester... LC nie bukan je just join program dpt LC.. tp kita kena rancang n laksanakan sesuatu projek untuk dptkan menda alah nie..xkire la jadi pengarah projek ke, even jadi AJK pown da dpt LC... 

Aku join jgk la kelab2 sebab nak kumpul LC punyer pasal... kat kolej aku join Kelab XTreme-C n saketariat HELA (Hal Ehwal Luar & Antarabangsa).. kat fakulti lak aku join kelab Ekonomi..

 "eh kenapa join kelab ekonomi???? kau kan budak bisnes??"
soalan yang biasa keluar dari mulut kwn2 aku... senang je jwpn aku
"ala xkan semua benda nak bisnes.... skali skali buat kelainan skit"

yang pasti aku nak bgtau kat korang... mmg best giler kot join kelab ekonomi..sebab ahli2 , akak2 abg2 senior pergghhhh.. baik gilerrr n sporting habis kot... yg paling penting Presiden comel giler kottt... eh?? comel ke?? grrrrrr -,- hahaha...gurau je kak Najah..hehehe..  aku dilantik sebagai Timbalan Naib Pengerusi 3.. haha..hebatkan??  hebat la sgt...weekkkkk..
adakah akan menjadi Presiden?? haha.. no no no..mmg xlar ..hahaha

Timbalan Naib Pengerusi 3 Kelab Ekonomi FEP UKM

kbye... wassalam :)


0 comments:

Post a Comment

Back to Top