0

Blog Yang Selalu Aku Kunjungi Sebelum & Semasa DI Matrik

Assalamualaikum..

hye semua... ok.. diatas Paksaan pujuk rayu manja si kak wawa .. seperti yang dijanjikan, kali ni aku nak buat satu enty khas untuk dia... hahaha... Sebenarnya aku nak buat pengakuan yang aku selalu bukak blog dia sejak sblm aku masuk matrik lagi... menarik ke belog dia? ofkoz la beb menarik..ada blink2 gittuuuu -,- hahahaha... blog nie byk jugak la guide aku untuk masuk matrik.. fakta tntg matrik, brg2 yg aku perlu bwk kat matrik.. everything la about matrik.. mula2 aku nak teruskan diploma aku.. tapi bila bukak je blog dia terus tergerak hati nak masuk matrik.. *nmpk x permainannya disitu* hahaha.. terkejut gak la bila tgk result dia dpt 4.00 untk sem1.. budak nie otak giler ke hape blaja smpai dpt result gempak mcm tu.. so aku pown nak jadi mcm dia jugak la.. anyway.. kitaorg sama matrik u knoww.. WE'RE KMPians.. haha tp time aku masuk tu dia jadi AJKO je la..


X sgka pulak.. aku smbung degree kat  satu uni, fakulti, n course dgn kak wawa nieh.. kitaorg blaja sama2 kat UKM..nmpk x ade jodoh kat situ.. eh..ape yg aku merepek nie.. *lempang laju2*.. ok dah sedar hahaha.. at last aku jumpa jugak tuan empunya belog nie.. rasa nak pengsan uolsss..hahaha 



ini la tuan empunya belog.. *curik gmbr secara haram dari blog dia*

ok lah..aku dah dpt rasakan kak wawa dah kembang semangkuk.. cukup je la setakat tu..
bye.. wassalam :)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top