0

Hang Out with My Buddyzz Yeahhh!!!!

Salam... Hai korang.. Minggu lepaskan aku ber 'hang out' ngan buddyz2 AKA classmate aku time matrik dulu...perghhhhh xyah ckp la pasal rindu... Rindu giler2 kot.. Dah 4bulan kitaorg x berjumpa n menggila bersama.. So hari Jumaat minggu lepas mula2 aku p teman kwn aku Hafiz p interview UEM Scholarship kat mercu UEM.. Mmg agak gempak kot interview tu... Then lepas asar kitaorg gerak ke MidValley untk jumpa kwn2 aku...

Yg datang ptg tu Haziq, Fatin, Hafiz, aku  n Amal... Kitorg leypak..jalan2 makan... Melepaskan rindu... terubat hati walaupun xsemua family A6T8 datang.. :)



 *Fatin, Amal, Hafiz, Haziq* will gonna miss uolsss

bile kluar comfirm lapar kan.. Dah la aku ni kuat makan.. jom makan hahaha... keje aku makan..makan dan makan..
benda alah nie org panggil Kimchi Jjigae (Korean Food) hanya di MidValley


 yeahhh shizzling :)


haha nie classmate aku yg gila jgak... amal namanya..tp kitaorg panggil Yuna KMP sebab muka dia ala2 yuna hahahah... kitaorg pantang jumpa camera.. pasti keje snap2 jee... lecturer ngaja kat depan kitaorang duk photoshoot kat blkg (adik2 jgn tiru aksi ini okk) hehehe...

ok bye.. wassalam :)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top