0

Kehidupanku Sebagai Mahasiswa

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hmm setelah sekian lama aku build up blog nie baru sekarang nak post entry2 hehe..sorry2.. Aku nak cerita skit tentang kehidupanku sebagai seorang mahasiswa... lepas je habis matrik, alhamdulillah dpt result yang sangat memberansangkan bagi aku.. so bercuti la selama lebih kurang 4bulan sebelum smbung degree..

11 julai 2013 result UPU keluar... perrghhh... takut gilerrr time nak check tu.. Alhamdulillah.. aku dpt pilihan pertama 
 UKM-IJAZAH SARJANA MUDA PENTADBIRAN PERNIAGAAN
Happy giler2.. tercapai gak hasrat aku nak masuk UKM.. n tahun kedua boleh pilih samada nak teruskan dgn kos bisnes or tukar ke IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN..  tadaaaaa :) 



Alhamdulillah aku jgak ditawarkan 2 biasiswa sebelum masuk ke UKM ... setelah fikir masak2 sampai ranum.. aku pilih SIME DARBY.. 


thanx Yayasan SIME DARBY sebab sudi nak taja degree saya ni.. InsyaAllah aku akan gunakan peluang yang ada ini dgn sebaik mungkin untuk dptkan segulung IJAZAH KELAS PERTAMA.. AMINNN

ok la... cukup la stakat tu.bye wassalam... hehe :)


0 comments:

Post a Comment

Back to Top