0

Happy BornDay *Sweet 19*

*happy besday to me**happy besday to me**happy besday to me*

Alhamdulillah... semalam, hari rabu 25 SEPTEMBER 2013 umurku sudah mencecah 19tahun..masih diberi peluang untuk mencari bekalan didunia an akhirat... eh dah tua? omaigad omaigad masih muda lagi ok..hahaha tepat jam 0.00 Wana AKA Cik Noh call wish besday kat aku..terharu giler sebab dier org pertama yang wish besday kat aku.. wahhh.. sayang ciknoh hehehe... pastu family n taqi call wish besday.. yeah haha ..

* Thanx kepada semua yang wish bestday aku kat FB, Twitter, Insta, Weechat n mane2 je lah.. sayang korang... <3 *


haha pagi tu apih bg hadiah kat aku... even dia da minum lebih dari separuh..tinggal suku je tp happy la sebab budak gedik nie org first bg hadiah kat aku hahahahaha... -,- thanx apih


Semalam jugak lecturer Ekonomi batalkan lecture.. wah mcm tau2 je besday aku.. so boleh balik tidow n tidow kroh kroh dalam blik sebab aku da start bercutii huhuhu *heaven*... hahahaha

kbye wassalam :)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top