0

CUTI MidSem... Yeahhh!!!!!

 Assalamualaikum...

hai semua... cuti midsem da hbis lama.. tp aku baru tergedik-gedik nak post entry pasal cuti midsem nie... haissshhhhh.. busy la katakan.. busy la sgt.. hahaha... cuti midsem kejap je sbrnya.. seminggu.. tp memandangkan kelas aku smpai rabu je.. so ape lagi.. jom balikkkk.. hahaha



 cuti midsem bnyak gak perkara yg aku buat... tp perkara yang first aku buat adalah p melawat kawan2 aku dkt UMT.. UMT nieh dah mcam u kedua aku dah.. asal balik je pegi.. asal pegi je balik.. ehhhh... malalut pulak... rindu kat kawan2 lama.. rindu ciknoh, mizan, aleesha, moksu, ramai lg la xterlist dibuatnyerr.. hahaha


bila cuti pulak.. mula la aku sibuk duk kat dapur... buat menyemak kat dapur... kerja aku masak.. masak.. dan masak... try resepi2 baru... haha.. nak jadi chef la katakan.. cehhh.. angan2 je lebih... nie aku kongsi skit gmbr2 masakan yang aku dah cuba n Alhamdulillah menjadi.. hehe..

 Aiskrim Goreng
 Sheperd Pie

Aiskrim HomeMade
Pavlova..


k la.. nak siap2 p gelandangan.. kang marah pulak si nenek.. sebab dier yang pick up.. hehe

wassalam


0 comments:

Post a Comment

Back to Top